منتدي اصحاب ميكس as7abmixx
انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Hgjm3r0
انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Hgjm3r0
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصحاب ميكس لتحميل احدث الافلام العربي و الاجنبي و تحميل احلي الاغاني و الكليبات و احدث الالعاب و البرامج الكاملة و الربح من الانترنت و هكر والمصارعه والابراج

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sandy
عضـــــــو مبــــدع
عضـــــــو مبــــدع
sandy

انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟   انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 10 يوليو 2010, 1:11 pm

اول كل وحشتووووووووووني اووووووي اووووي
تاني حاجه انا مش عارفه ايه الي بيحصل ده
المنتدي بق عامل ليييييه كده ورامي فيييييييييين ومحمووود فين وسمر فين وعبيرفيييييييين وعلي وحسام وايه سهي ونودي والناس دي كلها وبقيت الناااس فين انا بصراحه مش عارف اقول ايه انا كنت فرحانه ان بقي ليا اسرة حلوة اوي وكلنا كنا زي الاخوات بس للاسف كل واحد شاف طريقه وقال يالا نفسي ياااااااااااريت كلنا نرجع لبعض تااااااااااني وعاوزة اشوووووف كلنا متلمين زي الاول وعاوزة اشوف علي بطيبته ورخامته وحسام بهزارة وضحكه وسمر بطيبتها ورامي بجدعنته ودمه الخفيف انا معرفشي هو كمان ماله اليومين دووول ده مش رامي الي اعرفه خالص انا ممبقتشي عارفه حاجه ياريت الكل يرجع تاني ويكلم الناس الي مش يعرفهم ويجعلونا تاني
اختكم
SanDy
7o$am
الريــــــس الكــبــــيـــر ™
الريــــــس الكــبــــيـــر ™
7o$am

انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟   انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 13 يوليو 2010, 8:30 pm

انا بصراحه مش لاقي كلام ارد عليكي بيه ولا عارف اقول ايه يا ريت الكل يرجع تاني المنتدي وانا اولكم وان شاء الله هتلاقي رامي هنا من جديد وعلي وكلنا وانا بضم صوتي لصوتك عشان كلنا نرجع لبعض تاني

sandy
عضـــــــو مبــــدع
عضـــــــو مبــــدع
sandy

انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟   انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2010, 10:40 am

يا رب يا حسام يسمع منك واول واحد منهم رامي ده لو رجع انا عارفه ان كل حاجه هتبقي تماااااااااااااااااااااااااااااام

انتوا فييين ؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العسولة جت فييين الترحيب